ایـــــــــــــــــتالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

سلام:

نمی دونم چــــــــــــــــــرا با اینکه تیم مورد علاقم{ایتالیا} از آلمان برده ولی بازم دپ زدم:

ولی این تازگی نداره یه جورایی عادت شده...

خـــــــــــــــــــــــــوب

                                                           ........................................................................

بمن نگاه کن به من ...

به من که سبز بوده ام،به من که زرد می شوم

به من که گرم بوده ام ،به من که سرد می شوم

به من نگاه کن به من...

به من که از فشار غم شکسنه ام ،خمیده ام

به من که اشک میدود ز ناودان دیده ام

به من نگاه کن به من...

به من که تار بوده ام،به من که پود می شوم

به من که بوده بوده ام،به من که دود می شوم

به من نگاه کن به من...

به من که بی وجود تو خموش و بی ترانه ام

به من که بی بهار تو درخت بی جوانه ام...؟!

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یحیی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ق.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام ساناز عزیز
مثل همیشه زیبا و خواندنی..
با ارزوی موفقیت برای شما..
خوشحال میشم پیش من هم بیای
رز صحرا / یحیی*

پسرک تنها جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ساناز چطوری بی معرفت. به حافظ سلام برسون

غریب آشنا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ

به آسمون نگاه کن دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟! به اونی که کم نورتراست قانع باش چون ستاره پرنوره مال همه ست و همه نگاهش می کنند.

متهمان زندگی پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://parastooye-mohajer.blogfa.com

سلام دوست عزیز ساده و با معنا... تحسینت میکنم به ما هم سری بزن اگه قابل...یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد