بــــــــــرو...؟!

 

 

برو بزار تنها باشم ،چرا دست از سرم بر نمی داری؟!

تا میام فراموشت کنم دوباره میای،

داغون شدم...

مثل خوره ذهنم،فکرمو می خوری،

حتی دیگه نمی تونم فکر کنم،

تو همه چیزو از من گرفتی،

دیگه از همه بدم میاد،

کاش می تونستم فکر کنم،

موندم سر دو راهی،

کاش می شد فراموشت کنم ،

هر چی داد می زنم خدا هم دیگه صدای منو نمی شنوه،

دیگه امیدی نیست برای زندگی کردن،

بــــــــــرو واسه همیشه،

بـــــــــــزار راحت باشم...!؟

 

 

کـــــــــا شکی...!

 

کاش می شد همیشه باهام بمونه ...

کاشکی، منو هیچوقت تنها نذاره...

کاشکی همیشه پشتم باشه...

کاشکی بهم دروغ نگه..

آخه من دوسش دارم،ولـــــــــــی اون نمی فهمه...

کاشکی باورم کنه..

کــــــــــــا شکی....

                                              ************************

بـــــچه ها شوخی،شوخی به پرنده ها سنگ میزنن ولی اونا جدی،جدی میمیرن،

آدما شوخی،شوخی رخم زبون میزنن دلها جدی،جدی میشکنن،

تــــــــــــــــــــــــو شوخی،شوخی خندیدی من جدی،جدی عاشقت شدم...!

ساناز